יום שלישי, 8 במרץ 2011

Fwd: חלוקת תחפושות למשפחות הנתמכות ע''י הגמ''ח השכונתי

 

cid:image001.jpg@01CA3017.2289D5C0

מחר ( יום ד'), תתקיים בע''ה חלוקת תחפושות למשפחות הנתמכות ע''י הגמ''ח השכונתי.

אנו מעוניינים לסייע ליותר ויותר משפחות!!!

נשמח לעזרתכם ע''י תרומות לצורך רכישת תחפושות נוספות.

 

תרומות ניתן להעביר למשפ' אורנבוך, יהודה הנשיא 18.

 

חודש טוב ופורים שמח!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה