יום שישי, 4 במרץ 2011

Fwd: טלית יקרה שאבדה

 

אבדה טלית מתוצרת  "גבריאלי".

 

מדובר בטלית מיוחדת, עשויה בעבודת יד, לבנה עם שזירה עדינה של פסי תכלת וזהב.  בעלת ערך אישי.  באזור ביה"כנס נווה אברהם-  /מניין התימנים

 

 

המוצא הישר יבוא על שכרו....

 

איתמר הר-אבן

0506-231521

 

 

 

From: hadarganim@googlegroups.com [mailto:hadarganim@googlegroups.com] On Behalf Of יוסי יואלמן
Sent: Friday, March 04, 2011 1:21 AM
Subject: ותן חקנו לחודש אדר ב'

 

ניתן לבוא ולקבל

--
*** IF THE HEBREW IS UNREADABLE: ***
Choose View->Encoding->Unicode (UTF8)
[Or, in Hebrew, Tetsuga->Kidud->Unicode (UTF8)]
 
כדי לפרסם בקבוצה זו, שלח דואל אל יוסי יואלמן
yosiyo@gmail.com
לביטול המנוי בקבוצה זו, שלח דואל אל
HadarGanim+unsubscribe@googlegroups.com
לאפשרויות נוספות, בקר בקבוצה זו
http://groups.google.com/group/HadarGanim?hl=iw



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה