יום שבת, 15 בינואר 2011

איומים וחבלה של נציגי חברת הוט ביום חמישי האחרון


ביום חמישי אחה"צ דפקו בביתי ברחוב יהודה הנשיא, 2 נציגי חברת הוט תוך כדי שהם בודקים  ומתעסקים בארון החשמל והתקשורת בחדר המדרגות
כשפתחתי את הדלת נשאלתי אם אני מחוברת להוט ועניתי שלא וסגרתי את הדלת אך הבחור ענה לי תוך כדי סגירת הדלת שהוא רואה שאני מחוברת פיראטית והוא רושם לי עיכול וקנס ותביעה לבית משפט יש לציין שאינני מנויה להוט ואף לא הייתי מנויה בעבר ואין לי שום חיבור פיראטי
מכייון ששמעתי בעבר גם בתקשורת ובעיתונות על שיטת האיומים שלהם ואנשים חפים  שמקבלים מכתבים מעורכי דין ותביעות מבית משפט על לא עוול בידם החלטתי לפתוח שוב את הדלת  תוך כדי שהם דופקים גם אצל שאר השכנים בקומה ולהבהיר שוב שאינני מנויה  ואין לי חיבור פיראטי והודעתי להם שאפנה למשטרה בעקבות האיומים שלהם, מכייון שידעתי שאין לי מה להסתיר ולהיות מטורטרת באיומים ובתביעות מחברת הוט  הכנסתי את הנציג לביתי והוא בדק וראה שאכן אין לי חיבור להוט אלא רק לאנטנה של ערוץ אחד וערוץ שני ועזב את דירתי
כאשר פתחתי טלוויזיה אחרי מספר דקות גיליתי להפתעתי שאין  לי אפשרות לראות את הערוצים הראשון והשני  פשוט לא רואים כלום .
  בדקתי בארון התקשורת עם עוד שכנים וראינו שאכן  יש שם מספר חוטים לא מחוברים וקרועים ניסיתי לאתר  את הנציגים בבינין אך הם כבר עזבו  וברחוב מתחת לביתי חנה רכב של הוט ואת מספר הרכב צילמתי ובעזרת שכנה שמחוברת להוט אני ינסה לאתר את שמות הנציגים(היא דיברה איתם ביום חמישי והם אמורים להחזיר לה תשובה)
 אני פונה בעזרת מייל זה מכייון שאני רוצה לפנות בתלונה למשטרה ולדעת  אם יש עוד  אנשים בשכונה שקרה להם מקרה דומה של איומים ונזק לחיבורים בארון חשמל והתקשורת
אשמח אם תחזרו אלי למייל זה וכך אשפר לפנות ביחד למשטרה  ואף לתבוע.
האימיל  שלי הוא:
תודה
ורד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה